Monday, September 25, 2017

Ostala sam u tebi (poem)

  



     U kasni sat protjerana tvojim odbijanjem iz mojih iluzija,
zaklinjem se pod žutom lunom da neću prestati da te volim,
zato što znam da si moj i da mi pripadaš.

  I nije važno koga ćeš voljeti i nije važno pored koga se želiš buditi
 i nije važno što to nisam ja.

   Žao mi je što ne shvataš da je moje zauvijek
 i da ga jeftino prodaješ za sitnu sreću.

   Ostala sam u tebi.

   U sebi nosiću te do ponovnog susreta u sledećem životu,
 u ovom ti nisam više potrebna.

    Na pragu kraja u dlanove te ljubim
 i njima lice u mislima pokrivam da manje duša boli ,
 da ne gledam kako te gubim.

     Nedostaješ kroz sve živote u kojima sam boravila i sa tobom ih djelila.

  Nije ti stalo, odustaješ, nije mi važno.


  Tebi naklonjena.
  

No comments:

Post a Comment