Friday, September 6, 2019

Za ljubav jedne kujice



Seks je bio dobar, ali ne toliko dobar da bi ga češće ponavljala sa ovim tipom. Brankica zna šta joj odgovara, a ovaj, bez obzira na sve pločice uzgojene u dugim danima provedenim u teretani, umjesto među ljudima, oblikovale su ga u odlično upotrebljivo seksualno biće, ali ne mnogo društveno, dovoljno možda za usputne potrebe ne baš dugročne prirode.
Par puta su unajmili stan, trajalo je prekratko da bi se novac uludo tošio na tako malo vremena, imao je ponuda na parkinzima i zelenim površinama, ni higijena kojom se odlikovao, pa čak ni inteligencija koja nije bila zanemariva, nisu pomogle da se održi interesovanje. Nezainteresovanost je zavladala, iako joj se u startu činio idealan.
Telefon zvonjavom označava poruku.
Evo ga ponovo, gnjavka je već mjesecima za sledeći izlazak, ona nema volje ponovo da se vidi sa njim, ali dosadno je popodne i koja poruka može ispuniti veče do izlaska u šetnju sa prijateljicama.
Razgovor isti, kako je bilo i kako je moglo biti.
-Kako ti je kuče?
-Vidi ga kako raste.
 Šalje sliku.
-To sam ja rodio.
-A ja sam ti ga napravila.
-Upravo pišem isto.
Smijeh smajlićima. Praznina u očima.
Ta divna sms komunikacija. Smiju se oboje, skrivajući se iza emotikona i kratkih rečenica.
-Da li bi? Nismo nikada o tome razgovarali? Bila dominantna, vezivanje, bičevi?
-Naravno, samo ti nabavi opremu, naguzim te sa koje god strane hoćeš.
Dosada je navodi na igru.
Popodne je definitivno predugo kad se upušta u ovu vrstu razgovora. Dovoljno je lajava da može bilo šta napisati. Strejt je kao drvo, ali ništa joj ljudsko nije strano. Tuđi fetiši su njen fetiš.
-Uvijek sam slutila da si BI, mogao si mi ranije reći.
-Bilo mi je glupo nisam znao kako ćeš reagovati. Jednom si mi pričala za nekog BI frenda, mislio sam da me probaš, pa sam ćutao.
Nije neobično što je ćutao, žive na brdovitom Balkanu,  južnije, do skora su za takve ideje glave skidali, u pauzama oko Turaka.
Njegovo budno inspektorsko uho, naviklo na saslušanja, ispituje tišinu između dvije poruke. Viber signalizira da se konverzacija prebacuje na tajni mode, poruke nestaju nakon minut.
-Jesi li probala nekada?
-Nisam, ali planiram.
-Šta te pali?
-Pali me da gledam dva tipa koji se maze.
Zna kuda da navodi priču i šta ga pali, to što je procjenio da je dominantna je istina, ali ne u seksu, već upravo u predigri porukama. Osjeća da je sa druge strane njegov osmjeh sve veći, a i alat.
Stiže prva fotografija. Nagledala se Brankica, kao žena novog doba, organa kućnog reda za više života,  ni ovaj posebno ne fascinira. Kad bi muškarci znali koliko je organ ružan, ne bi se njime nikad hvalili.
Otuđen tišinom podiže igru na viši novo i dalje u tajnoj internet odaji.
-Znači bila bi sa mnom i sa još jednim tipom?
-Aha, ti odradi njega, a ja ću straponom tebe.
– Uh kako si me sada napalila, sad bih tako dobro odradio neku mušku kujicu samo za tvoje oči.
Scena koja joj se odvija pred očima podiže neprijatan osjećaj u želucu.
Način na koji iskusno vlada terminologijom je trgnuo iz zablude da će moći da vodi ovu igru. Ne tako davno ovu istu osobu je željela upoznati sa roditeljima. U besmislu današnjeg smisla zamišlja sebe kako ga vodi na povocu u posjetu rođacima.
Odmahuje rukom želi da odagna tok ružnih misli i vrati uklimavu realnost.
Na sledećih par poruka ne odgovara. Ohrabruje sebe blok opcijom i pita se gdje je pogriješila.
Brankica, žena nespramna za novo doba. Doba kujica.
Autor : Novaković Olja

No comments:

Post a Comment