Tuesday, October 24, 2017

Čime da te zakunem da me više ne boliš?




Čime da te zakunem da me više ne boliš?

Svim onim noćima u kojima su moja pitanja za tobom gradom lutala.
Jutrima u kojima nije bilo zajedničkih buđenja.
Nerođenom djecom čija imena nismo birali.
Ukroćenim željama, proračunatim susretima.

Svakim "šta će drugi reći" i ponekim "šta će moji reći" , možeš dodati tome i "drugovi su rekli".
Za koga živjesmo ovu ljubav pitam se ponekad, krijući je od nas samih sakrivajući je od drugih?
Sanjali smo bolje nego što smo voljeli, a voljeli smo mnogo više nego što smo pokazivali, a tek krili, tu smo najbolji.

I onda je mrak skrivanja pojeo sam sebe.

Čime da te zakunem da me više ne voliš?

Ujedima u svitanja. Šaputanjima na plažama. Osmjesima u mimohodu. Dodirima ispod stola. Dahom ljubavnika. Osvetom krvnika koji rovariše po našim skrivanjima.
Ponekom tugom. Mnogim pismima. Dalekim putovanjima. Brodovima. Odlaženjima i ostajanjima. Dugim čekanjima i povremenim nestajanjima.

Čime danas da nestaneš sjutra?

No comments:

Post a Comment